Usp icon

Kopen op rekening voor zakelijke klanten

Usp icon

Professioneel advies, 25+ jaar ervaring

Usp icon

Gratis verzending vanaf €70*

Waar ben je naar op zoek?
Slimme audiovisuele totaaloplossing bij De Klerk Werkendam

Slimme audiovisuele totaaloplossing bij De Klerk Werkendam

De Klerk is een innovatief bedrijf, met o.a. vestigingen in Werkendam, Woudrichem, Middelburg, Moerdijk, Amsterdam en Rotterdam. Het hoofdkantoor is gevestigd in Werkendam op een prachtige locatie aan de rivier de Merwede. In oktober 2024 is De Klerk verhuisd naar een nieuw hoofdkantoor. Bij de renovatie en uitbreiding heeft De Klerk gekozen voor een moderne audiovisuele oplossing die klaar is voor de toekomst. Het bedrijf, dat sinds 1859 bestaat werkt aan uiteenlopende projecten binnen de waterbouw, staalbouw en constructieve werktuigbouw. Daarbij richten ze zich o.a. op het versterken van kades, plaatsen van remmingen, onderhoud aan bruggen, sluizen en offshore constructies, steeds met oog voor veiligheid, precisie en langdurige kwaliteit.

KlantDe Klerk WerkendamBedrijfsprofielWaterbouw, staalbouw en constructieve werktuigbouw.BrancheBouwLocatieWerkendamOplossingEen complete audiovisuele inrichting die zowel de communicatie als het dagelijks gebruik ondersteunt.Gebruikte productenSamsung displays, Yealink Videoconferencing, Kramer AV distributie en Akuvox IntercomsGebruik en resultaatDankzij de geïntegreerde AV-oplossing beschikt De Klerk over een goed georganiseerde werkomgeving waarin communicatie en gebruiksgemak centraal staan. Digital signage ondersteunt de interne informatievoorziening, vergaderruimtes zijn ingericht voor zowel fysieke als hybride bijeenkomsten en het intercomsysteem zorgt voor een veilige en praktische toegangsregeling.

Wens

Bij de (ver)nieuwbouw van het pand had De Klerk de wens om de audiovisuele voorzieningen direct goed te regelen. Het uitgangspunt was een eigentijdse werkomgeving waarin interne communicatie via digitale schermen verloopt, vergaderruimtes professioneel zijn ingericht en presentaties eenvoudig en draadloos kunnen worden gedeeld door de medewerkers. Ook het toegangsbeheer vroeg om een passende oplossing in de vorm van een betrouwbaar intercomsysteem.

Belangrijk was dat alle systemen eenvoudig in gebruik zouden zijn, toekomstbestendig en technisch goed op elkaar afgestemd. De integratie moest bovendien netjes worden uitgevoerd binnen de beperkte tijd die beschikbaar was rond de verhuizing.

de-klerk-compilatie-1.jpg

de-klerk-compilatie-2.jpg

Oplossing

KommaGo heeft De Klerk voorzien van een complete audiovisuele inrichting die zowel de communicatie als het dagelijks gebruik ondersteunt. In de kantine is een centraal aangestuurd digital signage systeem gerealiseerd, waarbij onder meer een 100 inch scherm is geplaatst. Door gebruik te maken van AV over IP en Kramer-distributietechnologie kunnen alle schermen eenvoudig en synchroon worden beheerd. Voor de vergaderruimtes is gekozen voor een combinatie van Samsung displays en videoconferencing oplossingen van Yealink. Zowel MeetingBars als MVC-systemen zorgen ervoor dat hybride overleg soepel en professioneel verloopt. In de kantoren van management en directie zijn daarnaast Yealink RoomCast systemen geplaatst, waarmee draadloos presenteren mogelijk wordt gemaakt.

Ook aan ruimtegebruik en toegangsbeheer is gedacht. Voor het reserveren van vergaderruimtes zijn Yealink roombooking panels geïnstalleerd, zodat medewerkers eenvoudig kunnen zien welke ruimtes beschikbaar zijn. De toegangscontrole is ingericht met intercomsystemen van Akuvox, compleet met binnenposten en de mogelijkheid om deuren op afstand te openen. Door deze geïntegreerde aanpak beschikt De Klerk nu over een moderne en veilige werkomgeving waarin audiovisuele techniek op een functionele manier is ingebed in het dagelijkse werkproces.

Deze hoogwaardige oplossing sluit naadloos aan op de dagelijkse werkzaamheden en biedt een toekomstbestendige werkomgeving voor alle medewerkers van De Klerk!

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

De Klerk werkt inmiddels met een volledig geïntegreerde audiovisuele oplossing die het mogelijk maakt om efficiënt te vergaderen, zowel op kantoor als op afstand. Ben je benieuwd wat een soortgelijke inrichting voor jouw organisatie kan betekenen? Of heb je behoefte aan passende presentatiemiddelen voor vergaderruimtes, overlegmomenten of trainingen? Onze specialisten denken graag met je mee en adviseren je over de mogelijkheden!

Voor meer informatie of een persoonlijk advies kun je contact met ons opnemen via 030 303 6701, een e-mail sturen naar info@presentatiestore.nl of het contactformulier op deze pagina invullen.